رفیق شفیق که داشته باشی و به خیرخواهی ش ایمان داشته باشی؛ نعمتی ست که شکر بسیار دارد...
این رفیق اگر حالش سر جا باشد و نظری بدهد، نقد و توصیه ای کند، خیلی ارزش دارد...
به توصیه رفیق شفیق بر آن شدم که
زیاده بر خود سخت نگیرم؛
زیاده خود را موثر در مسائل ندانم؛
زیاده خود را در امور داخل نکنم و ...
خلاصه اینکه صفا کنم...
عطرگردان...ما را در سایت عطرگردان دنبال میکنید
برچسب: نویسنده: بازدید: 105